jag

jag

lördag 3 september 2016



DET ÄR DETTA DET HANDLAR OM! 

Att få gå i skogen
Att sitta och titta på elden

Att ha nya spännande möten med andra djur

Att hänföras av naturen

Att vänta

Att fika med hunden när den återvänt 

Åtminstone jag tycker det, 
att skjuta är väl roligt men det är allt tillsammans som gör det så härligt.

Eldarna, hundarna, hundskallen, att få vara tillsammans, lugnet.
Men mest njuter jag av att få gå i skogen hitta lugnet !

Snart drar vi iväg för några dagars jakt, vi lastar i husvagnen och fyller bilen med sånt vi behöver, eller gör vi det, behöver alla saker.

Massor av prylar blir det, pejlare, kommunikationsradio, mobiler gps,...
Listan blir bara längre o längre.
Just ja, jag glömde datorn och kameran också för jag börjar känna ett sug igen att fota med kameran för det blir mycket bättre bilder rent kvalitetsmässigt.

Böcker, romaner men även några jobbböcker, men vad då tänker kanske ni du har ju semester.
Men det skadar ju inte att börja läsa in sig på vad som komma skall.

Kolla in här då o då så kanske ni får se några bra bilder!

Ha en riktigt härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar