jag

jag

fredag 21 oktober 2011

Med sorg i hjärtat..

Så har jag tvingats erkänna att min gamla trotjänare har snart gjort sitt och nya tider står för dörren..

Den har varit med mig i vått och torrt alltid redo att stå till tjänst...men sista tiden så har den inte velat ha tankning utan en massa bök..

Snart så får den gå i graven och nya tider släpps in i mitt liv..och den har en hel del att bevisa..min nya mobil..

Har inte fått den ännu så min gamla mobil får vara i tjänst en liten tid till.

Jag har kollat och kollat...jag tror stenhårt på min nya mobils egenskaper..
Och jag hoppas att den håller vad den ska kunna göra.





 
Den ska enligt fakta klara av att följa med mig i ur och skur, den är inte så stor och klumpig så jag rymmer den i fickan.

Ja, ja den som lever får se :))

Idag är det Fredag och jag undrar vad jag ska hitta på...lite god mat ska vi försöka inta...myset hade vi nu på morgonen då vi vaknade okristligt tidigt..men det var ju tur då hann vi mysa lite..

Imorgon ska vi först ut med jyckarna i skogen sen svira om och fara på kalas.
"Måste" pröva lite kläder idag..värst är skorna..min fot verkat inte riktigt gilla högklackat..jag har lite idrotts tejp som jag ska pröva fixera fotleden med.

(är så jäää'''a less att denna jääää''a blogg är segast att skriva i idag och teckensnittet försvinner med jämna mellanrum)

Ha det bra & sköt om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar