jag

jag

tisdag 11 oktober 2011

Ställ aldrig en fråga om du inte är beredd att ta konsekvenserna.

Jag ställde ju frågan till Jonas vad han ville ha till middag..
Palt...inte speciellt unikt och jag är inte ens förvånad..

Så idag blir det paltkok..

Annars så har jag gått lös som en speedad duracellkanin på förmiddagen.
Kammat hundar, varit och hämtat kutterspån till hundhuset, putsat fönster på baksidan IGEN..mmm.

Nu får det banne mig inte bli varmt igen så flugorna kommer tillbaka och fläckar ner mina fönster...

Tajjan mår bra efter op vilket känns skönt..han är ganska söt utan framtänder.


Kanske om vi orkar att vi gör ett litet ryck i hundhuset..jag har ju "fått" en till som bor tidvis i hundgården och måste bo i samma hundgård som Fixa..den med tak..
Liggplatsen är för liten för dem båda två samtidigt så vi får lov att göra en till.


Blir nog bra..


Ha det så bra & sköt om er
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar