jag

jag

söndag 2 juni 2013

Trött o sliten..




Känner jag mig just nu..ingen ork att blogga,,börjar ju tänka lite för mycket..vet inte vad jag ska skriva..bara hundbilder jämt o ständigt blir ju också enahanda..
Middagsbilder och bakbilder känns ju också tja...

Har mycket som snurrar goda saker men vet inte om jag ska dela med mig eller hålla allt inom mig...

Så det får bli hundbilder igen o igen...när man sen har en sån som Arro vill man bara dela med sig..

Imorgon har jag planerat att ta en lång skogspromenad..då hoppas jag att jag har lite bilder..
Håll till godo med några bilder från förra helgen
 Storavan den mäktiga sjön
 ARRO
 Stubbar,,ni vet :)
 ARRO
 ALBIN gillade att bada..
  ARRO :)

2 kommentarer:

  1. Ha ha, är det fördiskaren :D
    Känner igen mig i det du skriver om "ingen lust att blogga, vad att skriva och hundar på varje bild". Själv så tillåter jag mig att inte blogga när jag inte känner för det och hundar är ju en så stor del av ens liv, att utan dem på bild så saknas något.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig..Arro hinner överallt..o då menar jag överallt..vet inte om jag börjar bli gammal att jag inte hinner med eller så är han energifylld :)

      Radera