jag

jag

måndag 24 februari 2014

En funderingens helg..

Livet är bra konstigt...helt plötsligt bara borta..svårt att förstå fast man vet hur lätt det är att förolyckas i trafiken..

Minnen...
Mattias hjälpte oss massor när vi hade guidningar på skoter..vägrade prata engelska utan skrattade mest..han hjälpte mig att köra upp nya spår..alltid glad och aldrig fick jag betala honom..Det är sådana minnen som poffar upp..
Han frågade om vi inte skulle köpa en valp ur hans förra kull men då gick det inte för jag jobbade så mycket...Tänkte skriva till honom på fb att i år skulle jag komma på mässan för första gången, jag har jobbat de andra gångerna men nu är jag ledig..Han tyvärr inte göra det..

En stor profil som nu har alldeles för tidigt lämnat oss..

Sov Gott & vila i Frid Mattias

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar