jag

jag

onsdag 5 februari 2014

Lika..

Kreativ i huvudet även denna vecka..har nu inhandlat diverse band och dyl så nu ska det till att sys..

Lite ute har jag dock varit då jag kunnat..

Några bilder från mobilen..

Igår var en så fantastiskt härlig dag ute..lämnade allt inne och var ute mest hela tiden.. 
Först en skidtur med Fixa ..dimman på sjön gjorde det lite magiskt..
 Tagick där Åbyälven börjar heta Åbyälv..Fixa kollar in ett Rävspår..
 Tänkte göra en ny profilbild till Facebook men jag såg då bara gammal ut så jag får försöka igen,,

 Idag är det jag och symaskinen som kumpanar ihop..

Ha en riktigt bra dag..

2 kommentarer:

  1. Skoj att du var förbi på "Kåtan". Hoppas banden var till belåtenhet :)

    SvaraRadera
  2. Sydde direkt ett nytt bälte för skidåkningen som efter 2 tester känns jätte bra..det andra bandet har jag inte ännu använt men det kommer..blir nog fler besök hos er :)

    SvaraRadera