jag

jag

onsdag 2 juli 2014

Bara 8 ...

Nätter kvar att jobba innan semestern..gjorde ju 6 förra veckan så jag tänker när jag jobbat nästa helg så är det bara 5 snabba kvar..måste ju tänka positivt..eller hur...

Jag har nu gått på min nya "diet" fast jag tänker..nya matstil..i dryga veckan ännu känns allt bra hade lite "måstebarafånåbröd" il men det gick över..går visst ner i vikt också men det har inte varit det viktiga..

Nu känns det som allt bara rullar på mycket rolig planering framför mig vilket bara är skoj tycker jag..älskar att styra upp och planera..

Idéerna bara flödar och vi ser framemot en härlig tid..

På tal om härligt..vad jag är glad över vår badtunna..tror det är den bästa onödiga sak jag köpt..tror det blir ett dopp idag också..

Idag så ska vi avsmaka Anns 3 avsmaknings tårtor..mums filibaba hoppas jag

Men först jag jag gå en match mot gräsmattan..

Ha det riktigt bra och sköt om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar