jag

jag

måndag 7 juli 2014

Blir glad..

När jag ser att det växer och blir fin i "trädgården" trädgård o trädgård..där jag har lite plantering då..

Vaknade lite för tidigt igår så vi drog till Bergnäs för att kolla till och vi åt den godaste pyttipannan..lyx..potatis, fårkorv, halloumiost och färskaörter..chili/paprika cremesås..allt tillagat på Muurikkan..

Tog med mig kameran och någon hyfsad bild fick jag men är inte nöjd..
Men ni ser ju iaf att det växer..

Gräset runt om växer också..örterna växer i sina rör och blommorna växer och blommar fint..
 Min udda blommkruk upphägning..
 Diva den gamla..
 Salladen växer,,vi åt ur den till pyttipannan..
 Ogräs är också vackert..vet inte vad denna blomma heter men vacker är den tycker jag..
 Jobbat på rätt intensivt nu ett tag så dessa ledigadagar kommer precis rätt..bara 5 kvar tills jag/vi har semester..funderar på hur det skulle kännas att ha 5 veckor ledigt en sommar..tankemässigt härligt..

Nå det kommer fler somrar ..nu ska jag elda upp i poolen..

Ha en härlig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar