jag

jag

torsdag 28 augusti 2014

Blir nog mera av denna vara..

Har varit rätt så mycket i stugan och då är det svårt att göra inlägg för det är så dåligt mobiltäckning.

När man har Facebook så visar man bilder där och glömmer av detta forum.
Troligen så blir min tid mer här i höst då jag blir sjukskriven ett tag efter operationen av min axel.

Men jag kan bara säga att min sommar har varit bra..jobbat mycket, har mycket värk MEN jag fick ju min man vid altaret..en super härlig fest efter vigseln..den blev lika skön som vi ville ha det. Avslappnat, glatt, barn, hundar, massor av mat, fin vädre,trevliga människor..Bland det skönaste var att flera gjorde som jag, sparkade av skorna och gick barfota :)


Några bilder..

Vi danade in i tonerna av Lena Phs "Kärleken är evig"
 Jag o Du..
 Festtältet från ovan
 Mat platsen..elden, baren, Muurikkan..SOLEN..helt fantastiskt..
 Temat var Jakt o Fritid så kläder mat gick i det tecknet..
Jag återkommer med fler bilder men vi har 400 bilder att gå igenom så det tar ett tag..fotografer på ALLA bilder är tagna av Lena Bjelfman och Per Stenlund.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar