jag

jag

lördag 30 augusti 2014

Åsså vi..

Inte så lätt med bilder..men några till kommer på oss bara..lägger inte ut bilder på människor som inte har fb eller blogg..iallafall inga närgångna bilder..Lena Bjelfman o Per Stenlund har fotat ALLA bilder.

Så typiskt oss..händerna i fickorna.

 Vi gick ut i tonerna av Magnus Ugglas låt "hand i hand"
 Vi hade tänkt fota oss o hundarna..
 Men de stal ju showen som alltid..

 Puss på dig..


 Vi som är vana att peka med hela handen..ha ha ha
 Finaste Filip o Albin..

 Tror att vi drog en liten ..puust där jag o Mona..middagen var över,,baren skulle öppnas,,festen kom igång..
Kommer nog igen med lite mingelbilder men först vill jag att de som syns ska acceptera att få visas upp..

Ha en härlig dag!!

2 kommentarer:

  1. Roliga minnen! Mera bilder, please! Monika

    SvaraRadera
  2. Det kommer..tänkte när jag blir sjukskriven så har jag mer tid :)
    /Sofie

    SvaraRadera