jag

jag

fredag 15 maj 2015

Inga bilder..

Tyvärr..vi har ätit gott och nyttigt men jag har inte fotat..

Grillat idag..hur gott och sunt som bara den...att äta mat som man mår bra av är ju olika från person till person..för mig är det just nu fettsnålt och mjölfritt..

Egentligen inte svårt men ibland så känns tanken på mjölfritt tungt men när jag tänker på hur bra jag mår så överväger det.

Att hitta sin egen grej är ibland det svåra inte bra att kasta sig mellan olika dieter och tro att det ska lösa allt..nä gå in dig själv och var ärlig..när mår jag bäst!

Den känslan ska du ta med dig in i framtiden!!!

Jag gilla själv bilder hos andra och ska bättra mig..

Imorgon blir det en utmaning..ska till Lycksele på Utemässan..vad kan jag äta?

Tar med mig lite frukt om det bara finns mjölprodukter..

Ingen har dött av att vara lite hungrig..ha ha ha..

Är övertygad att jag klara det också..

Ha en härlig dag och var rädd om dig och din kropp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar