jag

jag

lördag 4 januari 2014

2014

Vad betyder det..2014..ett nytt år bara..för livet torde gå på precis som vanligt..ett år äldre, ett år visare, ett år....

Brukar skriva ner en lista på vilka händelser/saker som har varit bra under det gångna året men i år blev det inte så..alldeles för många spöken...som tog alldeles för stor plats..kanske kommer spökena att någon gång försvinna eller så äter de sakta upp mig..

Har jag gjort på en bild..sen har jag mest bara tagit en bild med mobilen bara för att i farten skildrat vad jag gjort för att lägga ut på fb..

Men en bild tog jag...
 Inte den..men ville föreviga min första sväng med släden med våra hundar..
 Denna tog Jonas när han stod på släden,,jag åkte skidor..hade svågerns tjejer med..vissa var inte värst dragvillig :)
 Fixa myser i stugan
Gamm Diva som blir 13 år
Pigga hundar efter en skön prommis i snörike
Detta var den enda bilden jag tog med tanke på motivet..det var väldigt mulet, grått och mörkt..gillar det lite karga..


























Blir ledig till veckan ska då försöka fota lite..
Ha ett GOTT NYTT ÅR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar