jag

jag

torsdag 9 januari 2014

Det blev inga ..

Bilder igår heller..hann inte !!!

Blev barnvakt åt Filip och Albin..hade faktiskt med mig kameran men tog inga bilder..
Jag hoppas verkligen att det klarnar upp och att inte den fina puder snön blåser bort för då kommer det att bli vackert..

Kanske jag skulle förtydliga lite, när jag läste mitt förra inlägg så verkar jag väldigt kall och synisk..

Synisk, ja lite..visst bryr jag mig om människor fast lite mindre..jag tycker att människor som inte engagerar sig så mycket verkar mer harmonisk..kanske en synvilla men jag blir lätt väldigt engagerad och det tar på energin..

Jag håller på att vara i den åldern att det vore skönt att bara MÅ..har genom åren lagt ner så mycket tid för att få människor att trivas,,må,,etc...när jag nu börjat se tillbaka på mitt liv så inser jag att det inte gett mig något utan mest att jag nu inser att jag nog varit jobbig för dem...för dryga året sen så började min förändring...de som inte ger mig något tillbaka ger jag inget heller...

Enkelt och bra,,för livet är ett givande och tagande i alla riktningar...
Kalla mig kall o synisk,,ja..men döm ingen förrän du vet vem du själv är och kan syna dina ageranden..

Ja ha då var detta förtydligat..

Nu ska jag snart gå ut och skotta bort snön som kom igår..skyller på mina barnbarn att jag inte hann..

Får återkomma med lite bilder..

Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar