jag

jag

tisdag 2 september 2014

ÄLGJAKT.....

Var iväg och jagade 2 hela dagar innan mitt ofrivilliga uppehåll..nåja det ska ju göras och lika bra att få det bort gjort..

Några bilder fick jag som blev hyfsade..
Ni som känner mig väl vet hur mycket mitt hjärta klappar för den riktiga skogen..Gammelskogen,, har stridit för den förr och kommer säkert att strida för den igen..

Jag har haft ynnesten att få jaga i sån skog i 2 dagar..i en riktig skog och det är tur att skogen ligger i ett Naturreservat..det är ett bra skydd..

Jag och mina stubbar..tycker att en rot bit liknar ett hjärta
 Vår finaste Arro vilar lite
 En stubbe som hade liksom ett fönster för en blomma.
 Den annorlunda älgen
 Ett dött träd av något slag, troligen angripet av något.

 Så här kan det se ut när man tar en paus i naturskön miljö.
 Det finns så mycket skönhet i vårt land.
 Ett vackert stenparti..ett naturligt ett :)
 Nu får jag stanna upp ett tag i mitt liv..inte precis att jag längtar men så väl behöver..

Ha det så bra o sköt om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar