jag

jag

måndag 13 oktober 2014

Tuuunnngggggttttt.....

Är väl bara förnamnet med att gå i 15 cm snö och under är marken ofrusen..när snön ligger ovan på riset/gräset o myren o skon sjunker ner i den blöta myren. Man ser inte om det är en liten bäck eller något djupt hål i myren..

Lite har jag fotat men vädret var så grått o trist att ljuset mest gjorde allt grått..
 Lite fascinerande med öppna tjärnar och nästan vinterland.
 När livet är som bäst (förutom snön)..

Nu väntar en vecka där jag ska få slutbesiktning på axeln..får se vad som händer... Bara träna på..

Ha det så bra

2 kommentarer:

  1. Skulle det hjälpa med snöskor? Här är det så lite snö, tycker jag. Aldrig att det är 15 cm... Hoppas på mer snart, men helst en ordentlig kyla först. Skridskoisar :)

    SvaraRadera
  2. Funderade på snöskor, slipper att det blir blött om fötterna över myrarna. I Tjapps på bergen är det mycket snö. Hörde att det kunde komma 30 cm till veckan.

    SvaraRadera