jag

jag

torsdag 13 september 2012

att orka..

Stiga upp flera dagar i sträck..enda men..är att man är så kvällstrött..

Idag har jag följt med Jonas i deras finaste gammelskog...lite svamp fann jag..men det var inte mycket älg som hade vistats där :(

Nå ja. det är inte så mycket att göra åt det..

Lite bilder tog jag iaf med min kamera :))
Som ni vet,,klicka på bilderna så blir de större..

Trollskog
 Trollvatten
 Urskogsmyren
 Gamla gamla träd
 Naturens gång
 Begravningsplats
Ren & Hare
 I Ekoparken
 Vacker natur
 En ticka på en murken gran
Väldigt fin skog vi gick i men älgarna verkade inte trivas där för de lyste med sin frånvaro...

Såg riktigt framför mig hur den STORA älgtjuren skulle komma där på de vackra myrarna..

En riktigt härlig dag..

Ha det så bra & skör om er

2 kommentarer: