jag

jag

onsdag 29 januari 2014

Lite ledig tid..

Försöker hinna så mkt som möjligt att vara ute när jag är ledig..tanka huvudet med LJUS..

Fotat lite med mobilen..

 Småkallt...
 Trött Rocky..
Kallt o mörkt men otroligt skönt..
Lät Arro springa med Fixa så han får lära sig "springa utan att leka"gick riktigt bra
Man kan ju fota sig själv med ny mobilkameran..Fixa ville vara riktigt nära..













Idag ska jag fortsätta med att få till det i köket. Fast först ska jag ta en skidtur med Rocky och så skotta mellan tork varven..älskar dessa nya målfärger som torkar så fort..
Åsså vill jag säga att jag VAANNN på en tävling på fb..en ordvits som jag var först med att svara rätt på..en fin färsk laxbit..den ska bli middag idag..får ju fin främmen Ann o pojkarna..
Ha det så bra 

1 kommentar: