jag

jag

tisdag 6 november 2012

Krax, krax, krax...

Ungefär så låter jag ,,, skönt för Jonas som då får en chans att vila örona :)

Känner mig piggare idag .. fint väder -15,5 när jag steg upp..det ska mycket till om jag inte far ut på en promenad..

2 St blev det..

Första turen gick i ett vackrare landskap därför fler bilder från den promenaden, ville inte gå samma på promenad nr 2 så det fick bli 45 an..

Härligt att få rulla sig verkar Fixa tycka..
Här är det vid "Johan Lundbergs"
 Fixa verkar vara nyfiken på något i skogen vid "Johan Lundbergs" Riktigt vacker, där vid Johans. Det dtår en fin timmrad stuga där numera men då vi var små var det ett "spök hus"..vad vi lekte där..
Vi gick kyrkstigen som kom fram på bya vägen (vägen som går för bli skolan) vackert vid Lennarts stuga när björkarna är rimfrostade..Fixa och Tajson på min 1 Promenad..
Promenad nr 2 blev till Näverliden t.o.r., Rocky fann en liten pinne förmodligen en som fallit av någon timmerbil, han verkade mycket road av pinnen men Diva verkade föga imponerad...









Jag målar o målar mellan varven, städar o städar mellan varven,,bakar lite matbröd och förbereder middagen..

Ha en riktigt bra dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar