jag

jag

torsdag 22 november 2012

Ledig och funderar på vad som händer..

Ser ut som jag gått en boxningsrunda..vä..öga är svullet och ömt...vette sjutton..är det denna envisa förkylning??

Känner mig bara snorig..kanske bihålorna, andra gången det blir så här..

I Auktsjaur så regnade det igår :( vill ha kallgrader och SNÖ..vill inte ha som i södra Sverige..Trots det så gick jag och Jonas en promenad igår kväll Näverliden t.o.r. , härligt var det men blött, vi liknade en dränkt katt :)

Idag har jag en ledig dag..baka lite bröd står på agendan, en lite promenad också tror jag..sen ska jag ner ock besikta bilen, volvon...handla lite och äta köttsoppa hos svärmor...

Väntar på att få höra av Mona som har varit och opererat sin onda axel.
Vi hoppas att det gått bra för henne.


Sen funderar jag på hur de tänker de som ställer upp som politiker...det går inte ha några lik i garderoben för journalisterna gräver fram ALLT..får se vem som blir sossarnas nästa partiledare....

Tur att man inte ha velat bli politiker...


Hoppas att ni mår bra och får en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar