jag

jag

onsdag 17 september 2014

Ack Ack Ack...

Så lite denna höst blev vad jag tänkt men men inte mycket att bråka om får försöka göra det bästa av den..

Lite har jag försökt fota medans jag var it och gått, gå o gå..trevligt är det iaf att få vara ute..

Jag ser denna "stanna upp" tid som ett sätt att verkligen komma tillbaka på alla plan..få lite distans,,tid att fundera på vad som egentligen betyder något..

Älsklingen in action..Moderna tider..minns när man började jaga inte hade man pejl, mobil o komradio med sig..Jo komradion fanns med nu ska man vara tillgänglig hela tiden och jag hatar det..stänger av ALLT ljud på mobilen och ringer upp när jag har möjlighet..men vi är olika o jag dömmer ingen..men det är många laddare att hålla reda på..

 Tommy fick skjuta sin första älg..
 När man inte kan göra så mycket så kan man ju roa sig med att studera hur getingarna biter loss kött bitar..fascinerande..stora bitar tar de.
 Finaste dottern ville att jag skulle följa med henne och gå där hon inte gått tidigare..Inget är som väntans tider..man kan lätt skoja till det :)
 Åsså stubbar..kan bli lätt less på mig själv då det ständigt åker med någon stubbe på bild..men jag tycker att en del är liksom vacker på ett sätt, ett sorgligt sätt ibland då jag vet vilken vacker skog som en gång hade funnits där..

Jag tränar vidare och stärker axeln..går framåt och det glädjer mig..försöker visualisera mig själv en kall gnistrande dag susande på skidor med hunden i linan helt smärtfri..vilken lycka det skulle vara..

Ha en härlig dag

1 kommentar: