jag

jag

måndag 1 december 2014

1 December !!

Ny månad nya utmaningar..
Hoppas på en härlig månad med lagomt kallt och lite snö.
Vi har kommit igång med skidåkning för året, lite svårt med rollerna nu i år, vem ska gå 1 osv.
Igår så testade jag att ha Arro och Jonas fick ta Rocky o Fixa. Går bra då jag gick först för Arro har bra fart och verkar tycka det är roligt men eftersom att jag inte har någon fästvalla under skidorna så blir det lite tungt uppför.

Vi provade att gå först med Rocky o Fixa men då fick jag bara stå o tolka för Arro gick på så bra och det går inte bromsa i det smala spåret.

gjorde 2 vurpor tack vare det fick inte stopp på hunden då de framförvarande hundarna stannade, jag har riktigt ont i svanskotan idag..tur att jag inte bröt något.

Vi har haft en ledighelg tillsammans här hemma och det var länge sedan..riktigt skönt var det.

Nu väntar en vecka med mycket jobb men det ska väl gå bra det med får jag hoppas för sen har jag ledigvecka igen..

Ha det så bra och sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar