jag

jag

måndag 5 mars 2012

Sköna helg...

Vi har varit i Bergnäs i Jonas stuga...en härlig helg med kanon väder, go mat o trevligt sällskap..Vi har åkt skidor, promenerat, kört skoter, fiskat......


 Lördags morgon tog vi en skidtur på Storavan med hundarna...
skare o fin väder...
Holmarna vi passerade var så gröna och fina..
 Den fina gamla sälgen..
Grillad korv med
tillbehör..
mmmmm..
Fart och energi på både hund o Nila..
Bergnäsälven..

Ljust..
Undrar om jag ska ta genvägen nerför och reta alla människor som får snö i kragen??
Bergnäsälven igen...detta år hoppas jag att vi kan vara 
där premiären...














Ha det så bra och sköt om er..

3 kommentarer:

  1. O gu så avundsjuk jag blir./Mamma.

    SvaraRadera
  2. Ser, att ni har haft bra väder och underbar helg :)

    SvaraRadera
  3. Vädret inget att klaga över...blåsten i Söndags had jag gärna kunnat vara utan..

    SvaraRadera