jag

jag

torsdag 1 november 2012

PREMIÄR ...

Äntligen känns det som, nu är väntan över..

Vinterns första skidtur..
Tog med mig Fixa eftersom hon har lite för mycket energi i kroppen..
Föret var 0 gradigt =tungt, blött och mjukt..Men vad spelar det för roll när man får uppleva att få stå på skidorna igen..

En renflock en massa orrar, en korp, se rävens framfart i hundspannsspåret letande efter något att äta...(de gräver upp bajs och äter det).

Jag hade medvind bortöver vilket inte gjorde något då det gick tungt i spåret, på tillbaka vägen kunde jag åka i mina egna spår och då går det ju lättare..

Trots en kraftig motvind så gick det ungefär lika snabbt båda vägarna..

Fixa lyssnar på skator som väsnas i skogen

 Fixa gumman som är så fin att ha med på en skidtur
 Nu dricker jag lite grönt te och njuter av resten av denna dag.

Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar