jag

jag

fredag 16 november 2012

Vad jag önskade...

Att jag kunde lägga ut fina utebilder,,,kanske det kommer i helgen...

Köket börjar arta sig...ska jobba bort det idag...städa, baka...o lite annat står på agendan..

Sen så kanske...satt en dag och tittade på lite bilder från förra hösten..vilken dag vi hade visar en favorit i repris..i brist på nya..

En härlig tur på Harrejaurlidenstopp. Jag, Carola, Tussi och Tajson..2011-11-10

Men snart måste jag väl ha hunnit ikapp med allt och jag får börja om igen men lite uteaktiviteter...

Idag blir det dinkelbröd, morotskaka och säkert något mer...vill gärna ha mitt eget bröd..ni vet..."vill veta vad jag stoppar i mig" dille..

Nu vet ni att jag lever,, har haft en jobbvecka med många långa dagar pluss lite till...

Förkylningen börjar ge med sig iaf :) jiiiippppiiii...

Nu vill jag ha SNNNNÖÖÖÖ.....vill åka skidor ......

Ha det så bra..


 

3 kommentarer:

  1. Ser att du är på gång som vanligt. Men ta dig tid - det är ngt som väntar dig här :D

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det kommer dryga dm iaf...ska försöka komma förbi någon dag..hur jobbar du på Onsdag?

    SvaraRadera