jag

jag

onsdag 29 september 2010

Blev inte riktigt som jag tänkt mig..

Igår alltså....Sov dåligt vaknade vid 12,00 tiden tänkte får sova efter middag...

Det gick inte för Filip kom...Ann & Thomas skulle fara och passa efter björnhundar.
Ingen björn blev det iaf..

Filip ville vara ute så vi klädde på oss..
Hundar är väldigt skoj..Hundhuset...

Han tyckte att det var så roligt att leka i hundhuset..prata med hundarna..krypa in och ut ur huset.
Bilderna blev inte bra men ni ser att han verkar gilla det han gör.



Håller på att vakna..sen FRISSAN..vad jag har längtat, ändrat tiden flera gånger men idag så blir det av.

Har ändrat lite på bloggen inställningar och sådant..nu ska det gå att skicka kommentarer, passade på att ändra lite i designen oxå..

Ha det så bra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar