jag

jag

torsdag 30 september 2010

Blir så irri....

På skrivaren

Alltid ska det vara något, nu var det den gula färgen..

Slut???
Nej..utgånget datum....
Trodde inte att det var sant.
Hur fan kan det bli utgånget datum..
Bara ett sätt att få sälja mer färgpatroner........

Jag som hade tagit en sån fin bild som jag skulle skriva ut i A4 format för att pryda ett "dött" område i tv-rummet.
Nåja..

Var och klippte mig igår..frissan fick styra över frisyren..
Blev bra, (som alltid)!!!
Ann min största kritiker tyckte att det blev jätte bra..

Köpte lila tyg för att sy några kuddar till soffan.
Lila ljus & ljushållare på A-färg
Lila tokig?
Auktions fyndet..mattan får styra färgsättningen just nu..
 egentligen så har jag köp förbud på småsaker men det blev så fint.
Uppe med tuppen..
Thomas skulle jaga hare med pappa idag..
Vad tror ni händer..alla hundar vaknar..jag oxå..

Morgon stund
har
guld i mun

eller vad det nu var..

Dagens agenda:
putsa fönster i tv rummet(sista)
sy kuddar
(när ändå symaskinen är i farten laga lite saker)
stycka kalven
mala kött
Och förhoppningsvis få fara och hämta pejlen.

Fast det är ganska härligt att inte ha allt ner skrivet
ta dagen lite som den kommer..

Ha det så bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar