jag

jag

måndag 27 september 2010

Till sist så...

Hände det som var så kul Fixas första älg. Vilket kanon jobb hon gjorde denna dag, skällde som en van hund. Är ju ingen kalv jägare men..kon hade 2 kalvar & Fixa gjorde sitt bästa..
1988 var förra gången jag sköt en kalv säger att detta är min sista..

Fixa är väldigt rädd om sitt byte..vill inte komma in, vill ligga och vakta..inte lönt att någon kommer dit (annan hund).

Har bara haft med mig mobilen fotat lite med den.

En gigant har fallit







Måste ha varit mycket snö för stubbarna är så höga.


Vårflodens härjningar.



Aspen lyste så vackert.




Detta är den i mitt tycket den vackraste torrfuran.



En gammal överståndare..


Fann denna svamp på en "gadd"tall..vet någon vad den heter, det fanns flera på denna döende tallen.



Nu är ledigheten över och jobb stundar..har varit en skön ledighet som tog alldeles för fort slut..

Ha det så bra och sköt om er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar