jag

jag

onsdag 22 september 2010

Nostalgi

Gick en långsväng igår.. 4 timmars.
Några fåglar men ingen älg..

När jag gick där så kommer minnen tillbaka från då jag började jaga i Tjapps,,då fanns det nästan inga vägar i området man fick gå långa svängar i orörd skog.
Jag lovar .... så är det inte nu.

Hösten är ju så otroligt vacker och jag ångrade att jag inte hade kameran med mig..bara mobilen.

Denna myr vid Svarthålbergets fot stod så vacker igår.



Även i år passerade jag denna fina koja.. gick in för att skriva i boken..
Den som sist hade skrivit var Kenneth 25/8 -10 han och Mari hade varit dit då de jagade fågel.
Fasen så onödigt att han ska vara borta.

När jag kom till vägen så var Thomas där och pasade på hardrevet som ljudit över Tjapps i timmar.
Kanske var det jag som ordnade turen för en stund efter jag kommit så fick Thomas skjuta den..
Riktigt usla bilder blev det men jag visar en ändå.

Ida hade haft på sig Thomas GPS pejl 3,3mil hade hon sprungit denna morgon.

Idag tror jag att det blir lite hemma fix = STÄD odyl..

CARPE DIEM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar