jag

jag

söndag 22 augusti 2010

En helg i bilder

Tryck på bilden så visas den större, vissa bilder behöver det för att bli bra.

Jag fick ihop en bukett i helgen..inte många blommor fanns det men en bukett fick jag iaf.

Vackra och goda bär


Mamma som vaktar sina små, i 2 veckor har jag kollat in dem.
Förstora upp bilden så ser ni alla barnen.


Gick på denna eldhärjade stubbe med "Hakke" hål.


Surströmmingsfest i Jäkna.


I
Gidak, som vi säger men stavas annars.
Ett fint ställe på en udde just där älven börjar.


Har säkert haft trevligare om jag inte hade stigit upp 04,00 och varit i skogen.
(Jag kände mig trött och sliten)
Att jag sen har detoxt nästan en vecka sätter sina spår.

Vi har äntligen fått bort all ved :)
Det är så fint på gården nu för vi har städat och kört bort allt bråte.

Ha det så bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar