jag

jag

tisdag 31 augusti 2010

Skogstur..

Tog Fixa på en tur idag måste röra på henne lite för till veckan drar det ju igång.
Stockholms resan börjar närma sig och jobb blir det mer av i veckan.

Vissa saker gör SS (Sveaskog..använder SS) bra..gödslingen av ungskogar..
Där jag gick idag var som att gå på en lång gräsmatta och tyst som en indian går man.
Grönt och Fint..

















Fixa drog iväg så jag fick gå och titta lite på en gammalmyräng som har börjat växa igen..




Tiden har satt sitt spår















Minns som barn att vi var där i denna koja. Det var med skräckblandad förtjusning..för tankarna till spökhus fanns.





































Tur hade jag för när jag hade fått tag i Fixa igen så började det regna.

Ha det så bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar