jag

jag

söndag 8 juli 2012

1 år..

Tiden sägs gå fort när man har roligt..visst...

För ett år sedan träffade jag Jonas på Nattivalen..en ragg som visade sig vara vinstlotten...kanske är det så när man minst anar.....

Ett år med Jonas har varit en lisa för själen....att få förmånen att träffa en kille som är så snäll och omtänksam...han gör mig hel...

Vi är väl 2 ganska enkla själar som inte fodrar guld och gröna skogar för att må bra...vi kan njuta av en promenad i skogen..en löprunda tillsammans....god mat...en skön bastu...så enkelt...livet är ibland...

Nu jobbar vi någon vecka till och har semester tillsammans....4 veckor...bara det....att kunna planera tillsammans....känner för första gången på många många år....harmoni i mitt liv...

Tack Jonas....

2 kommentarer:

  1. Härligt!!!!!!!!!!!
    /-Anders(direkt från vattenytan)

    SvaraRadera
    Svar
    1. du verkar inte ha det så dåligt du heller...surfa och fiska samtidigt..

      Radera