jag

jag

måndag 16 juli 2012

konstig känsla..

Jag har jobbar rätt intensivt de senaste veckorna..sedan helgen efter midsommar har jag gjort 12 nätter.....kan säga att det känns..hade ledigvecka sist i början av Juni....

Den konstiga känslan....kunde fortsätta jobba...hemska tankar från min utbrändhetsperiod kommer....att känna panik att måsta vara ledig...lättare att bara jobba då behöver man inte bry sig.....etc....

Men nu har jag bara en natt till att göra plus en singelnatt på Torsdag...så jag räknar att jag går på en presemester....

Min kropp skriker av längtan till ledighet...bena är tunga armarna slappa..blev inget tp idag....måste vila lite...får inga resultat av detta att slita ner kroppen...

Fast när jag vakar ut imorgon har jag förutom denna singelnatt....
5 VECKOR LEDIGT.....

Då jäklar ska jag njuta av ledighet med Jonas..vi planerar lite....så roligt att kunna planera med någon..

Ha det så bra alla och ta vara på dagen..

 

4 kommentarer:

  1. Visste inte att du varit utbränd. Usch, så otäckt det verkar. Och så många som trillar dit. Själv tror jag alltid att jag är stålkvinnan och överlever allt tills någon bevisar motsatsen. Hittills har det fungerat :) Ta hand om dig!

    SvaraRadera
  2. Det tror jag också att jag är :)) har alltid trott...problemet är att jag slutar sova,,speedar upp,,,jag älskar ju att ha många bollar i luften...nya projekt....allt detta gör mig levande MEN....det blev för mycket..vägen har varit lång...jag har fortfarande mycket på min lyra men jag känner mina signaler nu...eller tror åtminstone att jag kan...jag lär mig fortfarande att ta det lugnt....men det är lättare sagt än gjort...att motionera mycket och lagomt hårt gör att jag känner mig nöjd.....rensar bort massor av energi i huvudet som kommer när jag är ledig...sover bättre äter bättre..Mår bättre helt enkelt...Jonas tycker att jag kör på lite väl mycket..vill så mycket....tur att han stillar mig :))

    SvaraRadera
  3. Härligt att det är så mycket bättre nu :) Och att Jonas finns i ditt liv :)

    SvaraRadera
  4. Jag mår riktigt riktigt bra..visst är jag glad över att ha träffat Jonas...

    SvaraRadera