jag

jag

måndag 29 augusti 2016

Hur ska jag hinna?

Vad då hinna det är ju bara göra!!

Vet inte vad som hänt men jag hinner mindre o minder med andra saker mesta delen av min tid går åt till att röja bort överallt i alla rum ut ja precis överallt.

Jag brukar använda "fula" ord när jag prata men sällan i skrift men nu kommer ett!
-Vad FAN hände!
Varför är det så mycket saker överallt?

Hjärnan orkar inte allt just nu, laga mat, städa, ordna inför jakten, städa igen nu i husvagnen, vara social, försöka ställa upp det jag kan, jobba, sköta hundarna, borde ta tag i syrummet och få bort lite där, har inte hunnit till bergnäs och städa bort (allt får frysa ner i år också).......
Som ni ser är listan tyvärr lite för lång..

För hips vips så har jag ingen ork när ryggen, höften, axeln, bena sätter igång och förpestar min dag!

Detta skriver jag inte för att få på något sätt sympati eller empati utan mer bara för att visa att ni är inte ensam om att ha lite mycket just nu!

Nåja det borde väl ordna sig till slut!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar