jag

jag

torsdag 25 augusti 2016

Måste skifta tankarna..

Har ett par byxor i min garderob som inte längre passar på mig.
De är mörkblåa med knappar i gylfen. Så stilrena och fina, att de dessutom bara kostade 20 kr på rean gör de inte direkt sämre.

Dessa byxor har varit en symbol för mig en måttstock att dit ska jag igen.

Vilka tankar, en kvinnas ständiga kamp med vikt. Jag är ju inte överviktig på något sätt men har dessa jeans i mina tankar, att få på sig dem igen.

Igår slog mig tanken!

Dessa byxor representerar när jag mådde som sämst, det var då jag tränade o tränade för att hålla allt borta från mina tankar.

Varför ska jag envist hålla mig fast vid dem?
Njä, nu åker de till Röda Korset tillsammans med fler "önskakommaiigen" kläder.

Ha en bra dag alla ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar