jag

jag

torsdag 7 april 2011

Bagarstugan...

Tillbringade en stor del av dagen i bagarstugan, kavlandes..

Om jag får säga det själv så gick det bra att kavla tunnbröd, har inte gjort det så ofta. Första blev lite så där men sen fick jag till det bra..gott blev det..

Hjälpte bäst Carola med hennes degar,,jo degar för hon hade gjort två små..
Summa summarum så var det en lyckad dag i bagarstugan..

Nu har man skrivit på pappren och går mot något nytt...

Vägarna i livet är ju inte bara en raksträcka/transportsträcka utan en väg men kurvor som skymmer sikten...dimma som gör att man inte riktigt kan säga vart man är, när det är riktigt illa kan man köra vilse..nu hoppas jag att jag snart lämnar Malåvägen med alla sina kurvor och kommer ut på E4 för på E4 har man bra sikt och långa raksträckor...sträckor som gör att jag får tid att bara luta mig bakåt och slappna av..i det tillståndet kommer jag nog att finna mig själv och bara känna lugn och tilltro till livet..

Nu ska jag snart packa för att fara till Fjälls blir där ett tag måste hem på Torsdag för ett besök hos frissan...vädret är ju kanon härligt man behöver inte gå och frysa...

Kommer nog att skicka något inlägg då och då från mobilen..när jag kommer hem igen så lovar jag bilder i massor...

Ha det så bra och sköt om er...

1 kommentar:

  1. Om man läser mellan raderna så funderar jag om du är en som alls ska lägga dig i hur man gör en deg:) (förlåt)
    Ha en trevlig helg/-Anders

    SvaraRadera