jag

jag

söndag 3 april 2011

Motionsnörd???

Igår var det shopping..snabbaste jag varit med om..andra butiken fann jag ett par chinos som PASSADE...tredje affären ett linne...femte affären ett par puma skor och en mössa som Ann beställt..
Sen tillbaka till Lillpite..

Åsa hade varit på skidor och Kira hade följt med, så här pigg var hon efteråt.

I natt har jag gjort en 9 timmars, gissa om jag var pigg..
Tog Fixa med mig och vi drog ut en sväng..tänkte först min vanliga slinga men va fasen det är bara fara vidare så vi åkte till Jollejaur..

Jag tror att Fixa tyckte att detta var en bra tripp tror jag för hon verkade så glad när vi kom hem..Råtta under snön??
Tror på kolhydratladdning så idag blir det mycket pasta o sånt att äta..för i morgon ska jag göra ett försök att ta mig till Arvidsjaur via Reivo en tur på ca 4,5 mil...det längsta...först ska jag givetvis kolla alla vädersaiter och se så jag inte får motvind hela vägen för det knäcker mentalt..

Ha det bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar