jag

jag

lördag 16 april 2011

Shopping i Luleå..

Fick frågan av Ethel om jag ville följa till Luleå...kanske det...
7 timmars shopping sätter sina spår...i mina fötter. Glömde att ta med mig gympaskorna..var lite fåfäng så jag hade mina snygga lite höga stövlar på mig..

Sköna är skorna men inte att ha på en 7 timmars shopping turne..

Fyndade en ny jacka..beige..riktigt snygg för bara 200:-
Sen fann jag en snygg blus i beige och svart för 50 :-
Bara detta var kanon..fann en snygg tröja åt Filip för 50:-

Som ni ser så fann jag lite bra kläder till ett vettigt pris..

Har faktiskt lite träningsvärk i mina ben sen löprundan och det älskar jag för det är ett tecken på att man gjort något..

Dagen bjuder inte på så mycket..lite städ..matlagning..packning..drar till fjällen imorgon...

Tycker att fjällen är ett bra ställe att försöka komma tillrätta på mig själv..
Naturen helar..en slags meditation...

Jag skulle vilja att mitt helande skulle gå fort men det tar nog ett tag innan jag är i balans igen...

Bara att ta en dag/en vecka i taget...

Kan bara bli bättre..så försöker jag se det..

Ska försöka skicka något inlägg från mobilen om det händer något skoj..

Ha det så bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar