jag

jag

måndag 12 september 2011

Hinner inte med allt..

Har nu jagat i 3 dagar och känns lite mör...gått massor..älgkontakt och ett fin fint ståndskall av Fixa..började bra..

Gick i Söndags och jagade. En uggla kom och gjorde mig sällskap, den flög om ett par gånger och lät lite (skrek) som att den skulle prata med mig..

Vet inte vad det var för uggla men kollade i en fågelbok och jag tycker att den liknade en hökuggla..

Några bilder från helgen..
Hackspett som varit i farten..

Dimma ger en viss mystik åt naturen.
Ganska vackert tycker jag..

Där sitter den ugglan..


Här också, ångrade att jag inte hade kameran med mig.

Överlevare..

Fattar inte att tallen lever för stammen var ihålig.
Hackspetten som kanske bor där skrek och flög omkring och tyckte inte att jag hade något att göra där.
Lite bilder iaf..några till har jag men jag vet inte om de blev så bra..

just nu så är min "damp" hund lugn och beskedlig..långa jakt svängar gör att batteriet tar slut och behöver laddas om..

Är så otroligt nöjd över hur hon har startat denna höst...söker hur bra som helst och ståndarbetet hon gjorde i Lördags fick MVG..att inte älgen blev skjuten kallas otur..jag gjorde inget fel, inte heller hunden utan älgen gjorde en rusning och kom på mitt spår..otur helt enkelt..

Nu väntar jag på att hjälp ska komma så jag får in min nya diskmaskin..

Ha det så bra och sköt om er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar