jag

jag

onsdag 21 september 2011

Jiiiippppiiii...

Jag fick nya byxor :))Klicka för att se större version

Enda abret är att jag har en viss vidskepelse när det gäller jakt..

*Var det mina tur brallor..
*Var det att jag hade min craft undertröja (ny)
*Var det för att Jonas var med...

Allt detta sammanföll när jag sköt älgen..kanske var det att dessa trasiga byxor var/är mina lyckobyxor...ska jag tro det??? eller ska jag tro att turen finns i tröjan?? ...hemska tanke om det sitter i att Jonas var med..

Tänk om jag ska måsta dra med mig Jonas varje gång jag ska ut i älgskogen...inte för att det gör något men han kanske skulle vilja göra annat :))

Jobbar sista natten innan jag är ledig igen 12 nätter..
På fb. så kallade de inte ledigt utan semester :))

Hoppas att ni har det bra..

Sköt om er & fånga dagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar