jag

jag

tisdag 27 september 2011

Som om vi inte fått nog..

Regnet bara öser ner nu på morgonen..tycker att det börjar räcka nu. Tänker på alla vägar och dess trummor som ibland försvunnit..vad händer när vattnet drar sig undan..

Helt klart nya tider..

Kom ihåg igår att jag hade ju faktiskt några bilder sen i helgen.
Om det är fin väder till helgen så SKA jag ha med mig min kamera..


Denna fina tupp tyckte att det var en fin Fredag att spela på. Fick köra riktigt nära för att han skulle flytta på sig.

När jag gick med hunden i Söndags så fann jag dessa timmer högar.
En hel vag var glömt att köra fram, min tanke blev tänk så mycket jobb någon lagt ner och inte fått betalt för. Flera liknande högar fann jag under min jakt på detta berg.

Jag och mina stubbar :))
Älskar dem de gamla alltså..

Björnen har varit i farten..
Sett en del stubbar som varit upp rivna men ingen spillning.
Fixa hade dock rullat sig i en :((

Idag så väntar en tur i bagarstugan med Mamma och Maria.

Känns bra att jag gjorde bort så mycket igår.

Ha det så bra och sköt om er.

1 kommentar:

  1. Att du lyckades fånga tuppen på bild. Försökte få ngn människa på bild, men inte stor dom stilla... tills jag hittar kameran och får den på gång... suck!

    SvaraRadera