jag

jag

måndag 19 september 2011

O boj ..vad tiden flyger iväg..

Jagar och jagar samt lite shopping och därefter massor av mys och sen massor av go mat och sen arbete några dagar och sen ledig igen :))

Mycket sen och sen försöker bara vara vitsig :))

Jakten går väl hyftat Älgarna vs Sofie 2-1..
Fick spräcka nollan redan första veckan vad månde bliva av denna jakt :))

Sett någon älg, ung tiken startar bra i år så jag lever på hoppet..

Kanske bilden verkar brutal men så här är det i skogarna just nu.
Kan säga så mycket att den dog direkt av ett bra skjutet skott.
Så bra att min älskling Jonas blev lite impad..det ni vill inte säga lite .

Jag fick 4 fantastiska dagar med Jonas i skogen tillsammans med hundarna och älgjakt.
Flera döda älgar och vackra ståndskall gör ju inte precis ont :))

Nu ska jag jobba några nätter och sen är jag ledig 12 nätter :))
Gör inte heller ont.

Fast just nu så mår jag så väldigt bra att jag nästan blir rädd..
Inte rädd på ett dåligt sätt utan rädd att få känna känslan att må bra och vara älskad..en känsla som jag inte tror att jag någon gång i mitt liv har känt.
Att jag sen har haft så tur att fått träffa en som Jonas som gör mig hel är ju helt otrolig och jag njuter verkligen tro inget annat..

Det finns ju moln på min annars så rosen skimrande himmel :))

I onsdags så var jag till Piteå och investerade i ett par nya kanon fina jaktbyxor..billiga var de inte heller..Längtade till invigningen..så sköna, vatten avstötande, och tysta helt perfekta...så satt vi och väntade på fixa då mitt öga nådden en för mig irriterande slarv fel..

På knäförstärkningen så hade inte sömmen tagit så det glipade upp..
Fan fan fan..tänkte jag för jag var lite skeptiskt till detta märke men de sa att dessa byxor är det BÄSTA jag kunde köpa..
Har nu mailat till affären jag köpte byxorna och fick till svar att de skickat det vidare till svenska agenturen..jag godtar inte att de lagar med lapp.

För har jag betalat över  tre tusen kronor för ett par byxor då ska de tame sjutton nästan gå själv och inte ska jag ha några lappar på dem !!


Jag hoppas att ni som läser detta..

FÅNGA DAGEN & GÖR DET BÄSTA AV DEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar