jag

jag

tisdag 10 juli 2012

6 kvar

Arbetsskift...innan semestern....den känns efterlängtad...jag hoppas att få ett jämnare och varmare väder iaf...

Förra helgen så var vi ju i Bergnäsaudden....att göra...KLIPPA GRÄS...kändes som evighets göra...Fredag eftermiddag kom en regnskur som hette duga...hörde att i närheten hade det kommit 20 mm...inte konstigt att myggen var på G..G,..

Lördagskväll tog jag och Britt en prommis till kyrkogården...kan säga att MYGGEN..var i mängder...tror att det kan vara herreje..länge sedan jag blev så less myggen...jag är rätt tålig...

Önskade att jag haft kemeran men mobilen fick duga för att försöka fånga den vackra himlen...

Den första bilden är då vi gick dit, den nedre när vi for hem. Strax därefter så gick den ner under molnen..



Nog är det allt bra vackert...trots myggen...

Semester..är det ett laddat ord....en uppjagad tillställning....ångestbildande...eller fantastiskt tillfälle att kunna umgås...

Detta år ser jag framemot semestern...att kunna göra något tillsammans med någon...planerat??? nja...till Åre ska vi....det är bestämt..till fjälls en sväng...Bergnäs blir nog vårt basläger skulle jag tro..Jag hoppas att vi ska kunna fara till Haparanda iaf....små fina utflykter...har en fin känsla inom mig...Bye the way...så har vi års datum i dag..det datumet då vi träffades...

Ha en riktigt bra dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar