jag

jag

onsdag 11 juli 2012

Tja...

Vad säger man....snart semester....i ärlighetens namn så känns det gode skönt...har haft en mastig jobbperiod ett tag, än har jag kvar 5 nätter....

En vecka till...

Idag ska jag prova att springa milen för första gången i år....spännande...kanske lite för varmt....orkar jag inte är det ju bara att gå...så tänker jag....funderar ska jag eller ska jag inte ha mina nya iläggsulor i skorna....har inte haft ont efter att jag har sprungit men lite under tiden...mina gamla skor blir jätte sköna med iläggen..känns som nya...

Jag har en stund kvar att fundera...

Egentligen ....världsliga frågor av hög rang...eller...

Känner en fin känsla i kroppen...jag njuter verkligen av det...

Ikväll kommer svärmor och ena svägerskan hit för att följa till Sleng för notdragning..mmmm....så gott....Åke och Carola kommer också med...ett sätt för oss att umgås en gång per år ungefär...

Jag ska packa ner kameran idag...

ps..är och kollar bilder på tatueringar....kanske det blir en sådan under semestern..

Ha en underbar dag..

2 kommentarer:

  1. Det blev 9,5 km...gick rätt bra men många stopp för Fixa..Fick själv ner och dricka i en bäck..varmt som bara den..men det kändes kanon iaf...tiden med alla stopp 69 min...rätt nöjd ändå..sovit lite, varm...helt okej för mig...det hade inte varit några problem med 500 meter till och det kändes skönt..nu är det bara att öka på lite fram till tjejmilen..

    SvaraRadera