jag

jag

lördag 14 juli 2012

känner mig lycklig..

Att jag fortfarande kan se det fina med att solen glimtar fram just när jag hade dukat upp bordet inne för middag...men då kom de solstrålarna, snabbt om dukat...klart vi sitter ute och äter...

Äntligen....så blåser det rätt vindar..rakt från sjön upp mot altanen = insektsfritt...älskar min altan...

När jag sen får dit vår badtunna blir den komplett...gissa vem som kommer att glida ner i varmvattnet.........

Jag jobbar på..några pass till så får jag ledigt....4 veckor semester..jag smakar på orden 4 veckors semester.....första gången i mitt vuxna liv...undrar hur jag kommer att känna det...

Hur som helst så ser jag framemot att ha semester detta år.....ska jag vara ärlig så är det många många år sedan....kanske jag håller på att bli frisk i både kropp och själ...

Nä nu ska vi ta en snabb prommis med hundarna sen lite små gott innan jobbet...

Ha det så bra & sköt om er

2 kommentarer:

  1. Så härligt det låter med 4 v semester :)

    SvaraRadera
  2. Visst gör det...jag ska beskriva känslan när jag gjort min 4 veckors semester...

    SvaraRadera