jag

jag

tisdag 3 juli 2012

Inte varje dag...

Jag vaknar bara sådär kl 06 och känner mig pigg..eftersom det är ledig dag idag så drar jag mig en halvtimme i den sköna sängvärmen :))

MMMM..en skön känsla jag har...

Att sen gå ut och sitta ner och inta morgonkaffet vid mitt "nya" bord,,,sitter som en smäck i själen...snacka om lyx...vardagslyx...

Igår så följde jag med Ann för att kolla på lite ute blommor...Trägårdsmästare!!!!...köpte 5 små plantor....planterade om dem i större krukor...2 ska jag ha hemma...2 ska jag ta till Bergnäs...

Nya löparskor blev det...favorit i repris...Nike...förstås...varför???..Jo det var de enda de rekommenderade när man mest springer grusväg...ett par inläggssulor köpte jag oxå...nu längtar jag ut och springa...sist sprang vi 7 km och det har känts så bra..idag blir det 5-6 km...

Imorgon om det går kanske jag och Ann springer ett 3 km spår som ska finnas i Arvidsjaur....

Solen skiner på en klarblå himmel...yes....idag blir jag ute hela dagen...

Ha det så bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar