jag

jag

måndag 2 juli 2012

ob-tillägg...

Jag tycker att när man måste sitta på jobbet nattetid och det finns varken tv eller dator...då borde man få extra ob.ersättning...det som jag verkligen hade sett framemot EM-finalen....fick jag lyssna på Radion ..inget ont om Radion...men va tusan,,jag ville ju se matchen....(även om inte Ronaldo) spelade :))

Hörde på Radion i natt vid 02 tiden att en Björn hona med ungar hade förirrat sig mellan viltstängslen på E4 mellan Råneå och Töre..de gick ut med varningen bara en gång så jag hoppas att de fann en väg ut från E4 an...

Nu har jag fått i mig "morgonkaffe" surfat lite..bara försöka dra sig ner mot samhället....upp på löpbandet....måste köpa nya löparskor...jag ska vara öppen och verkligen testa....men jag älskar ju mina Nike skor....så jag hoppas att de har några liknande...men men jag ska vara öppen för förslag...

Sen ikväll ska jag och mina PTs ut en liten sväng för att dra bort lite träningsvärk....de kör hårt mina PTs..

Ha en bra dag alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar