jag

jag

söndag 1 juli 2012

Personligtränare...

Gjorde min löprunda snabbare....gick inte dra ner på tempot för då blev jag snabbt påmind om att öka tempot....lyft lyft...andas andas blev till mitt mantra...

Mina ben kändes som trumpinnar i en snabbare melodi...andningen var så otroligt lugn och avslappnande....men min personligetränare bara manade på..

Det blev bara reflekter i mitt huvud..vilken vacker fjäril...å så mycket myrpors...lusten att gå av vägen och bara lukta på dem...försvann när jag hörde min personligetränares surr....hjortronblommorna fick jag bara beskåda på håll...någon död fjäril här och där....men allt detta fick jag bara reflektera i min hjärna....för här skulle det minsann inte stanna och drömma sig bort till smäktande hjortronmyrar som lyser i en fin guld/röd nyans....

Nä,,,,öka öka manar min personligetränare....jag är ju nästan en slav under den....

Att sen Jonas laddat ner en träningsapp för att se hur långt, fort hur mycket kalorier man bränner...gör ju inte att man stannar och luktar på blommorna...

Men värst är min Personligetränare som jag kommer att få dras med länge....kanske kanske den kommer att göra att tjejmilen går som en dans....

Efter tjejmilen får jag förhoppningsvis ger mesta av kredd till min Personligetränaren ...MYGGAN..

Ha det så bra och sköt om er

2 kommentarer:

  1. Ha ha, vad skoj :) Jag har inte sprungit på ett tag nu pga hosta, men till veckan ska jag nog komma igång igen. Ska bli såååå skönt :)

    SvaraRadera
  2. Det bästa är att de kostar inget och är anträffbar alla tider på dygnet och finns överallt...alltid redo att puscha på...

    SvaraRadera