jag

jag

tisdag 3 december 2013

ALL IN !!!!

Igår så VAKNADE jag upp ur mina funderingar och tänkte men va fan..nu går jag ALL IN resten av mitt liv...
ALL IN..leva fullt ut..låter fantastiskt visst..det svåra är att verkligen kunna göra det..

Kommer jag att klara det..den stora utmaningen och ett kortsiktigt tema är JULEN..går ALL IN..ska fasiken sätta upp gardiner...Alla 10 TOMTARNA upp..

JULKAPPARNA..blir några väl uttänkta...där går jag inte ALL IN tycker att det börjar vara lite för kommersiellt...

Fast med bakandet går jag inte ALL IN med..Maten heller..

Tänker att min axel nog borde snart bli bättre, fast det tär på mig att ha ont hela tiden att inte kunna röra mig..fast SNART ska jag ut på skidor igen..TORSDAG blir nog en bra dag hoppas jag efter att ha gått ALL IN med julsaker..

Fast det jag vill gå ALL IN med är nog att njuta av livet fastän jag har vidrigt ont ibland..att verkligen LEVA..

Nå ja ni som följer mig vet ju hur det är går upp o ner..det har varit alltför mycket ner ett tag så nu får det bli mera upp..

Funderar lite Anders..om jag hade teleobjektiv kanske jag fotade på avstånd..har du tänkt på det...ha ha ha


Ha en bra dag

6 kommentarer:

  1. Bättre vara nära:)
    Faktiskt börjar tro att alla mina prylar spelat ut sitt syfte i fotoväg.
    Dagens titt och tryck har snart allt som en systemare har.
    Jag har dock svårt med att tiden från man trycker och fotot tas är för lång hos tittochtryckkameror.
    Bara en tidsfråga innan systemkamerorna är ett minne blott.
    Mvh/-Anders

    SvaraRadera
  2. Det tråkiga är att det är svårt att ta fina bilder på vackra vyer, att fota djur på längre håll går ju inte heller..men annars om man ställer in så tar de bra dessa bara knäppa kameror bra bilder. Motiven är det ju jag än så länge som bestämmer och de har varit ensidiga, Arro, arro, arro.......

    SvaraRadera
  3. Tänk om man vann en massa pengar då kunde man go crazy och All In ordentligt... :) Men å andra sidan så skulle det säkert bli mycket besvärligare för då hade man säkert mer än 10 tomtar och en massa annat onödigt tjafs som ska fram... :) Fina bilder bjuder du på jämt, önskar jag vore lika duktig på att föreviga ögonblick och händelser..

    SvaraRadera
  4. Fotat lite ett tag men det kommer nog bilder :)
    /Sofie

    SvaraRadera
  5. Väntar spänt och tänker inte vara snäll mot dåliga foton:) Med vänlig hälsning/-Anders

    SvaraRadera
  6. Då måste jag ju skärpa till mig och ta kameran :)
    /Sofie

    SvaraRadera