jag

jag

söndag 22 december 2013

Wow..

Vilken härlig dag i Harskogen..Bergnäsudden..

Pappa följde dit med Ida..hennes skall ljöd bra i skogen...örona av Haren vad vad vi såg..

Nåja vi fick en fin dag ute..lite fotade jag,,,blir dock lite nervig när Anders börjar bli så petig :)

 Samma grästuva men i olika vinklar..lite skoj att leka med vinklar :)
 Denna dag var kort kall och mörk..men helt fantastisk
 Åsså Harjägaren...
 Gillar det gråa kalla..modernitet i sin fulhet eller??? Alla pinnar, räcken, grått, kallt tjärvt tycker jag på något sätt är vackert i sin "fulhet"
Storbryggan i Bergnäs..Hararna har sin gång där..

En härlig dag utomhus 

Ha en bra dag

5 kommentarer:

  1. Vilka härliga vinterbilder! Ha en riktigt GOD JUL!

    SvaraRadera
  2. Tack..det ska du också ha..

    SvaraRadera
  3. ;) Tror det hjälper jag är lite "på" ibland:)
    Väldigt fina bilder i dag Fia.
    God Jul på er och hoppas du får njuta av din vinter.
    /-Anders

    SvaraRadera
  4. Jag hade kameran. God jul :-D
    /Sofie

    SvaraRadera
  5. Bilden på vägen och räcket var hur fin som helst, skulle kunna ha den som fototapet!

    SvaraRadera