jag

jag

onsdag 25 december 2013

NU..

Är jag lite julledig..längesedan jag var ledig en juldag..
Jobbat på nu 2 nätter som gått bra, fast det gör det ju alltid annars så vore det ju tråkigt om man tycker att det är tråkigt att gå på jobbet..

Nåja..nu regnar det ..tumme ner..vill ha lite kallt typ -10 kallsnö..skidåkning..ja allt..som hör vintern till..

Vi tog oss en härlig långprommis till Levas fram och tillbaka fotade lite..med kameran :),,dagen innan Julaftonen..

 Denna björk brukar vara väldigt vacker i vinterskrud fast nu är ju tiden urled.
 Kallt var det säkert ner mot -20
 Gillar frotat gräs..

 Min gumman Fixa
 Tycker att jag ändå på något vi att jag fick till mörkerljuset och kylan i denna bild..

Ha en härlig fortsättning av Julhelgen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar